Switch language to Nederlands Switch language to English



 
Met bundelen we het volledige opleidingsprogramma van The House of Contact Centers. Sinds 2005 begeleiden we zowel inhouse als facilitaire contactcenters bij het realiseren van meerwaarde door het inzetten van training en insourced management.  biedt een compleet gamma aan plenaire en op maat gemaakte opleidingen op vier niveaus binnen uw bedrijf.
Agent
Operational
Middle
Top
All  
Workshop: how to better deal with customers as an organization and minimize the delivery gap 1 day
Agents - Operators  
The what & why of Contact Centers: Service Maximization, Cost Optimization & Revenue Generation 1 day
Basics of Remote Customer Care. 1 day
Basics of Distance Selling. 1 day
Advanced Remote Customer Care (difficult cases, serve & sell, retention, winback,...) 2 days
Remote Smartselling & Tele Accountmanagement 2 days
Operational Management  
Stepping up to management.  1 day
The What & Why of Contact Centers: Service Maximization, Cost Optimization & revenue Generation 1 day
E2E Service Delivery Management in Contact Centers. The antagonist of product management 1 day
People management in Contact Centers: QM, Coaching, Motivation & Retention. 2 days
Process Management in Contact Centers Business Process, Knowledge & Workforce Management 2 days
Tactical/Middle Management  
Expert Class Contact Center Management 24days
Contact Center Assessment & Development 3 days
The European, Belgian, sectorial, individual and non existing rules 1 day
Contact Center Sourcing, at home & abroad. 3 days
E2E Service Delivery management in Contact Centers. The Antagonist of product management 3 days
New Age CC HR: Orchestrating People, Processes & Technology:
Finding the right balance between the three Contact Center anchors. 
3 days
CRM, data & Sales management in Contact Centers. 3 days
Contact Center ICT: Tools & Systems to sustain & uplift your activities 1 day
Financial Management of Contact Centers 3 days
Contact Center Metrix: Counting, calculating, measuring, explaining & predicting. 3 days
Strategic/Top Management  
Executive Class Contact Center Development 2 days
Strategic Visioning on Customer Contact 1 day


Maatwerk

  • heeft in de loop der jaar een aanzienlijke bibliotheek aan les- en trainingsmateriaal opgebouwd. Het spreekt voor zich dat daaruit geput kan worden voor allerlei maatwerkoplossingen. We analyseren samen met u grondig de behoeften en ontwerpen dan een opleidings- en trainingsprogramma dat daar naadloos bij aansluit.
  • Onze opleidingen zijn beschikbaar in het Nederlands, Frans of Engels.
  • beschikt over een eigen Trainingscenter met twee volledig uitgeruste lokalen, inclusief een polyvalente ruimte in hartje Mechelen.
  • Met een gemiddelde tevredeheidsscore van 8,7/10 is onze Expert Class Contact Center Management al jaren een referentie.


Onze Trainers

Kijk voor een uitgebreid CV van onze trainers op http://www.thocc.com/wie_is_wie/ werkt daarnaast voor heel wat opleidingen samen met gastdocenten uit binnen- en buitenland.