Switch language to Nederlands Switch language to English

Nieuws

De contactcentermedewerker in de kijker!

“Deze job als contactcenter medewerker is een bewuste keuze. Ik haal er elke dag voldoening uit er alles aan te doen om de klant verder te helpen.” Najat, Customer Care Agent 

5 redenen waarom contactcenter medewerkers elke dag kiezen voor hun job, vind je hier.


 

Een unieke kijk op de Expert Class

De Expert Class Contact Center Management (ECCCM) is een unieke opleiding voor leidinggevende en verantwoordelijke contactcenter professionals. Dit is de Expert Class vanuit onze visie. Wat als we nu eens gingen kijken naar hoe de deelnemers en hun organisaties deze opleiding ervaren?  

We interviewden een aantal deelnemers en managers van de 10de editie van de Expert Class 2016 en stelden de volgende vragen:

  • Waarom nemen jullie deel aan de Expert Class?
  • Welke belangrijkste les nemen jullie mee?
  • Hoe beïnvloedt de Expert Class jullie dagelijkse manier van werken?
  • Wat is de meerwaarde van deze opleiding voor de organisatie?  
Hun kijk op de Expert Class Contact Center Management, vind je hier.

THoCC implementeert als eerste in België PureCloud van Interactive Intelligence

“THoCC wil in zijn eigen beperkte productieomgeving een state of the art marktstandaard en liefst in de Cloud omdat dat de dag van vandaag mogelijk, buitengewoon praktisch en overal bereikbaar is,” zegt David Gybels, Managing partner THoCC.

Meer informatie over de implementatie van deze Cloudsoftware vind je in dit persbericht